sobota, 5 stycznia 2013

Larry Stylinson

Dzisiaj dowalę kolejnego posta o One Direction, a właściwie o jego 2/5. Kto lubi 1D pewnie już domyśla się o kogo chodzi. Larry Stylinson. Możecie w komentarzach napisać co uważacie na ten temat. Wymyślony przez fanów czy istniejący naprawdę i ukrywany przez Management? Jednak prawdziwy. Część fanek nie jest w stanie zaakceptować faktów, które potwierdzają, że 2/5 1D są w sobie zakochane.
1.Harry powiedział w wywiadzie, że nie ma dziewczyny, bo nie chce robić przykrości fankom, a tak naprawdę chodziło o to, że Louis ma "dziewczynę" żeby zatrzeć ślady po Larrym Stylinsonie, więc Harremu już nie jest potrzebna dziewczyna.
2. W innym wywiadzie Harry został zapytany czy ma dziewczynę albo chłopaka. Kiedy odpowiedział nie, Louis się przestał uśmiechać i schylił głowę tak żeby nie było widać jego twarzy.
3. W kolejnym wywiadzie dla odmiany Harry został zapytany o to samo i odpowiedział, że ma chłopaka. Louis odwrócił głowę w jego stronę i się uśmiechnął.
4. Na każdym wideo pamiętniku Louis i Harry ciągle na siebie patrzą. W szczególności kiedy jest mowa o jednym z nich.
5. Kilka dni po tym jak Harry wytatuował sobie jaskółki, Louis wytatuował sobie inne ptaki. To nie są jednak jedyne ich tatuaże, które mają jakieś znaczenie w sprawie Larrego Stylinsona. Jest nim kolejny tatuaż Harrego czyli Hi w dobrze skrywanym miejscu. To były pierwsze słowa jakie powiedział do niego Louis.
6. Kiedy podczas X-Factor Louis sobie skręcił kostkę i wrócił dzień przed kolejnym odcinkiem Harry był tym który jako pierwszy się na niego rzucił, żeby się przywitać. To wyglądało jakby już wtedy ze sobą byli.
7. Na kolejnym z wywiadów chłopcy zostali zapytani o swoje związki, a Louis powiedział, że jest z Harrym
8. Na kilku innych wywiadach, koncertach już po zatuszowaniu Larrego Stylinsona chłopcy się zapominali i czasem łapali za ręce, innym razem przytulali albo byli blisko tego żeby zrobić którąś z tych rzeczy.
9. Na kolejnym wywiadzie Louis złapał Harrego za kolano, a kiedy je puścił Harry się za nie złapał.
Czy Managment naprawdę uważają, że fani się nabiorą na "dziewczynę" Louisa? Jednak to nie jest jedyna miłość w One Direction. Kolejna jest bardzo dobrze skrywana, ale jednak nie na tyle dobrze. Zayn potajemnie kocha się w Harrym i jest o niego zazdrosny kiedy ten przytula Louisa i patrzy na niego z miłością. To jest kolejny dowód, że Larry Stylinson nie został wymyślony przez fanów tylko istnieje na prawdę. Harry nie zauważa nawet miłości Zayna, bo jest tak zakochany w Louisie.
Nie rozumiem dlaczego Management chce to ukryć. Część fanek o tym wie i chyba żadna nie
przestała ich słuchać przez to, że są gejami. Mają do tego prawo, a poza tym nie zmienią 
orientacji. Oczekuję, że nie będzie powodu tego posta hejtów, bo opisałam tylko prawdę.
Zapomniałam napisać, że niektórzy geje decydują się na zrobienie sobie tatuażu gwiazdki pustej w środku. Podobno kiedy gej jest gotowy się ujawnić wypełnia tę gwiazdkę kolorem. Harry ma taką gwiazdkę, która jest jak na razie pusta, ale kto wie.

Chcecie opowiadanie jakieś. Mam już pomysł. Może nawet zrobię z tego kolejną "książkę". Tylko się zastanawiam czy zrobić z kimś sławnym(najlepiej z 1D) czy takie normalne opowiadanie, z normalnymi ludźmi(nie żeby 1D byli nie normalni). Napiszcie w komentarzu albo sama zdecyduję, a na to sobie trochę poczekacie.

54 komentarze:

  1. Dawaj imagina o 1D, a tak na marginesie to: ' Zayn potajemnie kocha się w Harrym i jest o niego zazdrosny kiedy ten przytula Louisa i patrzy na niego z miłością' to już przegięcie ;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zobacz sb filmiki na YT. Jak Zayn patrzy na Harrego, w jaki sposób.

      Usuń
    2. Jasne, bo napalona 13 latka wie dużo o miłości. (:

      Usuń
    3. Właśnie, że wie i tak wgl to nie tylko ja tak uważam. Prawda i tak pozostanie między nimi, więc nie ma coś dyskutować na ten.

      Usuń
    4. Mogłabyś przesłać kilka filmików kiedy Harry przytula Louisa, a Zayn się na niego patrzy ? Proszę ;)

      Usuń
  2. Opisujesz prawdę? A co, jesteś jakimś pieprzonym medium, że znasz całą prawdę? Osobiście uważam, że Lou i Harry byli naprawdę dobrymi przyjaciółmi. Byli, owszem, bo głównie przez Larry shippers ich przyjaźń się skończyła, oddalili się od siebie, bo na siłę wmawiano im związek. Poza tym Louis, jak i Zayn mają dziewczyny, które bardzo kochają i są z nimi szczęśliwi. Nie mam nic do homoseksualistów, ale nie robię z całego 1D gejów, bo zachowują się jak przyjaciele albo bracia. #NOH8, wyrażam po prostu swoje obiektywne [w przeciwieństwie do twojego] zdanie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Louis i Harry sami stworzyli Larrego tak dla twojej informacji. Jeszcze przed x-factorem. To że 1D istnieje to nie jest przypadek.

      Usuń
    2. oddalili się od siebie, bo ich wytwórnia chce ukryć ich miłość...

      Usuń
    3. Chociaż ktoś się ze mną zgadza!

      Usuń
    4. Larrego Shippować będę zawsze, to miłość. Każdą Shipperkę traktuję jak rodzinę i nie rozumiem ludzi ich tłumaczenia, że to żarty. No, bo sorry gdy Louis i El na spacerku: "To miłość", Lou i Hazza mieszkają razem: "Przyjaźń na zawsze". CZY WY SIE SŁYSZYCIE?!

      Usuń
    5. Kocham cię normalnie! Ale w jednym nie lubię Larry Shipers, niektóre są tak upierdliwe i tak przekonane, że mają rację, że to jest aż chore. Ale my jesteśmy po prostu najzwyklejszymi wariatakami, które wieżą w to co widzą :D

      Usuń
    6. Ja nie jestem fanką 1D nawet nie słucham tego rodzaju muzyki a na ten temat wpadłam przypadkowo i zaczełam się ty interesować
      obejrzałam chyba tysiące stron i wywiadów z nimi i jestem pewna że Larry istnieje więc jestem z osobami które tez tak uważają <3333333
      a teraz do was chore fanki NIGDY NIE BĘDZIECIE ICH DZIEWCZYNAMI CZY ŻONAMI więc ogarnijcie za przeproszeniem dupy i spójrzcie prawdzie w czy
      mój kuzyn jest gejem i jak widze jak paczy na swojego chłopaka to widze to samo w ich oczach jak paczą na sb
      a raczej przyjaciele się do sb tak często nie przytulają i nie mieszkają ze sobą

      Usuń
    7. Też cie kocham kobieto!
      Larry istnieje, a Larry Sippers czasem przesadzają, ale to działa w obie strony, bo Elounorki też przesadzają.

      Zgadzam się z naszym powyższym anonimem^^
      Po nich to widać gołym okiem na 69669669669669669km :D

      Usuń
    8. Chyba byśmy się zaprzyjaźniły jakbyśmy się znały tak serio :D

      Usuń
    9. Widzę, że myślimy podobnie.
      W śród moich znajomych nie ma Shippek, z którymi mogłabym pogadać na takie tematy.

      Usuń
    10. Ja mam taką jedną jebniętą, z która mogę pogadać tylko na bardzo zboczoną wersję tego tematu :D

      Usuń
    11. No na zboczone to też z jedną mogę, hahaha...
      Ale tak bardziej poważne to z żadną :<

      Usuń
    12. Jezus Maria, ten komentarz na górze z anonima ( o tym, że nie jest fanką 1D a wierzy w Larrego) mnie pocieszył. Nie słucham popu, muzyki takiej jak 1D krótko mówiąc nie lubię, momentami mnie wręcz irytuje. Lubię homoseksualistów, więc kiedy usłyszałam o Larrym zainteresowałam się tym, jest to cholernie słodkie i urocze, tak moim zdaniem. Ale nie o to chodzi- już myślałam, że popadłam w jakąś paranoję, bo tego boysbandu nie lubię, ich muzyki nie słucham, a Larry tak mnie kręci. Dziękuje za tamten komentarz, przynajmniej teraz wiem, że może nie jestem jedyna :D Shipperki, jesteście tym gronem Directionerek, którym lubię. Cieszę sie, że takie są, bo kiedy zobaczyłam po raz pierwszy takie typowe Directioners 'Harry, I love you', 'Harry wyjdź za mnie' i 'Oni są tacy sweet' (albo jeszcze lepsze- 'Harry, jeśli to czytasz.. TAK, NA PEWNO SIEDZI POPOŁUDNIAMI NA POLSKICH STRONACH haha) to myślałam, że się porzygam. Nie wierzyłam w absurdalność tych osób (żeby nie powiedzieć pustostanów) i krótko mówiąc- głupotę. Już wierzyłam, że wszystkie Directionerki takie są, dopóki nie trafiłam na Was. Szczerze to Wy dałyście mi nadzieję, jak widać przy każdej regule jest wyjątek. Co do Larry'ego (czy shipperką jestem to nie wiem; żeby nią być trzeby być też chyba Directionerką nie ?)- uważam, że ich miłość jest jak najbardziej prawdziwa. Nawet kiedy w zasadzie nie wiedziałam co to 1D, skąd się wzięło, a przypadkowo widziałam na xfactorze filmik z castingu Harry'ego moja pierwsza myśl podsuwała mi 'gej', nie obraźliwie, po prostu jestem chodzącym radarem gejowskim i to widzę, po ruchach, sposobie mówienia, mimice, zatem Larry tym bardziej jest jak dla mnie prawdziwy. Czekam niecierpliwie na moment, kiedy się ujawnią, a Wy nie przestawajcie wierzyć ! Pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Nie znam piosenek One Direction. Dopiero teraz się dowiedziałam, że wzięli się z X Factor... Ale! Jestem, wielkim maniakiem Larry Stylinson i pragnę się wypowiedzieć

    Skoro przyjaźń Larry niby sięskończyła przez "Larry shippers", to czemu oni sami mówili, że są parą (patrz punkt 7.)? Skoro ich to denerwowało, czemu sami podpuszczali fanów? Ja tam wierzę w Larry. Co do Zayna i Harrego nie jestem pewna, ale... Byłoby uroczo.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie Larrego denerwowało tylko menadżera i resztę. Chodzi o to, że oni sądzą, że przez Larrego 1D straci popularność i fanki. Według mnie to by podziałało odwrotnie.

      Usuń
    2. No właśnie dla mnie to całe zirytowanie Louisa Larrym jest głupotą i jest tak sztuczne, że aż świeci sztucznością. Mnie z przyjaciółką (nasza przyjaźń jest dość nietypowa, możliwe że ja nie jest do końca hetero xd) często biorą za lesbijki i to wywołuje jedynie śmiech i jeszcze większą sympatię do siebie, na pewno nie złość, haha.

      Usuń
  4. Harry już wypełnił "gwiazdkę" z Lou:http: //larry1d.blogspot.com/
    Przeczytaj cały Blog:> zapraszam >>twitter:CaramelTrue<<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!! HARRY WYPEŁNIŁ GWIAZDKĘ?!?!?!?! Czyli co?! Czyli jest gotowy się przyznać przed publicznością, że jest gejem?!?!?! Larry shippers tylko na to czekają. A tam. JA TEŻ :D

      Usuń
    2. Ja też czekam.!!!!! Ale chyba nie nastąpi to tak szybko albo w cale. Chyba cały ten modest ich stłamsz i zabija w nich radość z tego co mieli i ich przyjazni. Chociaż trudno to nazwać tylko przyjażnią. Ja tak nie patrzę na swoją naj. przyjaciólkę a nawet nie patrzyłam tak na męża!!!! i nie znam żadnych najleprzych przyjaciół którzy się tak zahowują a znm ich wielu. Jedstem troszkę starsza od was ale uwielbiam 1D !!! Chyba mi wolno!!?? Pozdrawiam was!!!!

      Usuń
    3. Cieszę się, że nie tylko małolaty wyrażają swoją opinię na ten temat. Oczywiście mam na myśli również siebie :D

      Usuń
    4. Jak na razie to jest szansa że się ujawnią w 2015 bo wtedy kończy się kontrakt 1D z Modest! Ale też nie ma pewności że tak się stanie :( No ale wszystkie Larry Shipper czekają na ten moment z zapartym them ( tylko nie bierzcie tego zapartego tchu na poważnie bo się jeszze udusicie ;P)

      Usuń
  5. Skoro oddalamy ich od siebię to po co te dwuznaczności ,podteksty ? http://buttfucklinson.tumblr.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja zawsze wierzyłam w Larrego i zawsze będę. To po prostu widać. Co nie znaczy, ze muszę nienawidzić Eleanor... Nie żebym ją kochała, czy coś ;P Ale to jej praca. Szkoda tylko, że na naszą niekorzyść. Oby po skończeniu umowy z Modest!Menagment się ujawnili.
    Pozdrawiamy i Zapraszamy na nasze opowiadanie (fanfiction) o Larrym Stylinsonie

    OdpowiedzUsuń
  7. Harry od dwoch meisiecy jest z Carą
    https://twitter.com/givememynamepal - to jego "lewe" bardziej prywatne konto.

    OdpowiedzUsuń
  8. https://twitter.com/givememynamepal/status/316206668000161792
    Ups. Harry chyba zmienił swoje preferencje :D Larry już nie istnieje, nie widzicie jak chłopcy się od siebie oddalili? Harry ma teraz dziewczynę, sekretną dziewczynę którą musi ukrywać ( tak jak ukrywał Larrego o ile on w ogole istniał :p)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow harry od dawna nie jest z carą ona była kolejną przykrywką co widzać
    A po prostu pozostali w dobrych kontaktach więc nie wiem co wy macie za info anonimki z góry
    A co do larrego to mam nadzieje że jeszcze jest bo to co się ostatnio dzieje lub co się nie dzieje doprowadza do tego że zaczynam wątpić a bardzo tego nie chcę

    OdpowiedzUsuń
  10. A tak wg. to jeśli lubisz opowiadania o Larry'm to może wpadniesz na moje^^ http://larrychangingmyworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja tam będę wierzyć do końca

    OdpowiedzUsuń
  12. Hahahahaha, Zayn jest zakochany w Harrym, hahahahahahahahaha, żeś dojebała :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Niektóre z was sadza że Larrego już nie ma. To by oznaczało tylko jedno że ich miłość nie przetrwała a to znaczy że nie byla prawdziwa. Wiem coś o tym. prwadziwa miłości potrafi przetrwać wszystko, naprawdę wszystko uwierzcie mi. Nie ulegnie niczemu ani nikomu. Troszkę już w życiu przeżyłam, pisalam wcześniej -(ja starsza młodzież) więc mogę małe co nieco napisać. Oczywiście nie wszyscy sie z tym muszą zgodzić. Życie jest długie, szare i do dupy no ale nikt przy naszych narodzinach nie powiedział że będzie łatwo. Ja osobiście mam nadzieję że Larry jest nadal i ta miłości w ich oczach nadal trwa. Pozdrawiam młodszą młodzież! I właścicielkę tego bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za pozdrowionka :) Jestem tego samego zdania co ty. Miłość, która nie potrafi przetrwać nie jest prawdziwa i >.<

      Usuń
    2. Wszyscy mówią, że Larry się rozpadł... bo?
      Bo niby ma 'dziewczynę', a tak na prawdę, to nikomu jeszcze nie przyszło do głowy, że Modest im dowalił kolejną brodę', bo jak wiele Elounorek sądzi: "Ludzie utrzymują się w wierze, bo Hazz nie ma dziewczyny", a więc Modest wkroczył do akcji i.... BUM miszcze paint'a dają kolejną 'brodę', bo to takie hetero -,-

      Usuń
  14. Kocham Larry'ego i czekam z niecierpliwościa kiedy się ujawnią.Co do Zayna:może masz racje.

    OdpowiedzUsuń
  15. To nie jest prawda, ale każdy ma swoje zdanie, i ja Twoje szanuję ... Ale pomyślcie o chłopakach, jak oni muszą się czuć, przecież Lou ma dziewczynę ;/ Kochają się, ale jak bracia. A z Zaynem, to przesada, on też ma dziewczynę ;) Harry cały czas zmienia, gdyby był homo, to nie byłby z dziewczynami ;d

    OdpowiedzUsuń
  16. zgadzam się z wami dziewczyny : )
    Larry istnieje, ale to Management chce aby oni się nie ujawnili
    ja zawszę będę wierzyć w to że oni i tak w końcu będą razem :D
    Larry Stylinson Forever ♥

    OdpowiedzUsuń
  17. Jeśli kogoś interesuje moje zdanie... bo chyba nikogo. Ale moje zdanie jest takie: "Nie wpierdalałam się im do łóżka, nie wiem jaka jest prawda, ale i tak ją akceptuję!" i przy takim zostanę dopóki nie przestanę być directioner. Szczerze mam nadzieję, że mnie poprzecie!!! Dzięki - Ziallka

    OdpowiedzUsuń
  18. Natalia Horan1 lipca 2013 21:37

    Mi się wydaje że Larry jest prawdziwy. Tak samo nie wiem czemu to ukrywają. Ja cieszyłabym się gdyby Larry był prawdziwy. Oni tak słodko razem wyglądają. :D ♥

    OdpowiedzUsuń
  19. Też ich uwielbiam, i jestem na 80% przekonana ze larry to prawda ale tak na prawde my o nich nic nie wiemy. Nawet nie mamy pojęcia kim są i jak sie zachowója gdy gasna światła kamer...
    +w gazecie był wywiad(nie polskiej) i ktoś tam zapytal o jakis skandal i louis odpowiedzal ze moze byc za 2 lata a harry ,,jak chcecie moge zrobic nawet teraz'' nie wiem dokladnie kiedygo czytalam(bo to w necie było) ale za ok.2lat konczy im sie umowa z ta wytwórnią która zakazuje im dużo rzeczy. Także nic innego nie mozemy zrobic tylko czekac 2 lata i wszystkiego sie dowiemy :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zachowują* leje z tego ze napisalam zachwóją, haahha :D

      Usuń
  20. Mogłabym pożyczyć parę faktów na bloga? Oczywiście podam adres skąd je zaczerpnęłam.xx - Infinitive.xoxo

    OdpowiedzUsuń
  21. Teraz odezwą się hejty ;p Ja tam bym się cieszyła jakby Lou i Haz byli razem. Nie uważacie że te opowiadania o Larrym są słodkie? <3 Jak Louis albo Harry byli w jakimś związku to zaraz fanki obrażały te dziewczyny z którymi byli chłopcy. Jakby Lou i Haz byli razem to i oni byli by szczęśliwi i fanki. Bo chyba żadna fanka nie byłaby zazdrosna o Louisa który jest z jej "menrzem"... Ja tam wierzę że Larry istnieje. :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Prawda jest taka że Harry kocha Lou i Lou kocha Harrego a Zayn jest zazdrosny bo Hazza go "nie zauważa". Zayn żeby zatrzeć ślady po tym że Harry jest dla nim czymś wiecej niż przyjacielem podrywa Naillera. I według mnie tak powinno być. Harry z Lou, Zayn z Naillem. I kropka. <3<3<3

    OdpowiedzUsuń
  23. larry jest prawdziwy, bynajmniej ja jak i inne larry shiper tak sądzę ale zayn raczej gejem nie jest skoro oświadczył się perrie edwards. zresztą ja nie chcę się wtrącać. Ja też czekam na ujawnienie się larrego i mam nadzieję że zayn nie odejdzie z one direction przez ślub z perrie :/ POZDRAWIAM LARRY SHIPER I DIRECTIONERS <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko proszę Cię zwróć uwagę, że pisałam to 5 stycznia, więc daleko jeszcze było do zaręczyn Zerrie. Teraz sama uważam, że było głupie to co napisałam o Zaynie, ale nie będę tego zmieniać, bo chodziło o moje zdanie wtedy, a nie teraz.

      Usuń
  24. Zayn. Nie zakochal. Się w hazzie ale liam chyba w lou. Bo zawsze się tak na niego patrzy i go przytula

    OdpowiedzUsuń
  25. to jest chore. nie macie własnych problemów tylko szukanie argumentów potwierdzających larr'ego. przecież PRZYJACIELE tez rb takie rzecy. ja z przyjaciółką tez tapiemy się za kolano czy nawet sie do siebie usmiechamy kiedy jest mowa o drugiej. a nie jestesmy lesbjkami. weźcie się ludzie Ogarnijcie się. Może oni homoeksualistami ale nam jako Directioner nic do tego. To ich sprway osobiste. Jaestem Directioner, zaakceptowałabym ich jako homo, ale nie próbuje na siłę tego znaleźć. A skoro cały czas chcecie to potwierdzić to co. Prestałybyście byćDirectioner. Nie? to po co szukacie problemów? nie rozumiem tego.

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja osobiście wierzę w Larrego, lubię poznawać nowe dowody na ich istnienie, podobają mi się również ich zdjęcia czy to potoshopy czy prawdziwe zawsze i wszędzie wyglądają razem tak idealnie, przynajmniej photoshopy Larrego wyglądają realistyczniej niż Eleonor i Louisa.
    ale to co napisałaś że Zayn potajemnie podkochuje sie w Harrym to mną wstrząsnęło mogłabyś napisać o tym więcej ? Z góry bardzo dziękuje :)

    OdpowiedzUsuń
  27. UWIELBIAM LARREGO. Sądzę że to cholernie słodkie i urocze.
    Co do tych tatuaży... Dam parę przykładów.
    Harry ma wytatuowany statek- Louis ster od statku, Gwiazda Harrego- niektóre osoby które są bi lub homo robią sobie tatuaż gwiazdy (niewypełnionej) gdy nie są pewni swojej orientacji lub są bi, natomiast osoby które ją zapełniają są homo, Harry na nadgarstku ma napis ''I can't change'' ''Musi być sposób''-Louis w tym samym miejscu gdzie Hazza ma napis ,ma cudzysłów tylko po odwrotnej stronie nadgarstka (mogę się mylić i jest to druga ręka), Harry ma tatuaż kłódki na nadgarstku-Louis na kostce u stopy ma klucz, Harr'ego pierwszym słowem skierowanym do Lou było ''Oops'' co Louis sobie wytatuował- pierwszym słowem Louisa do Harrego było ''Hi'' co również on sobie wytatuował. Jest ich masa ale naprawdę nie chce mi się tego tutaj umieszczać xd POZDRAWIAM #LS

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy