niedziela, 30 grudnia 2012

Cytaty 1D

Dzisiaj poświęcę posta na cytaty 1D z piosenek i z życia. 

"Tylko dlatego, że nie jesteś idealny, nie znaczy, że nie jesteś piękny." - Zayn.


Jedni są jak woda, inni jak ogień
Życie jest krótką wycieczką

Młodość jest jak diamenty w słońcu
A diamenty są wieczne
Umrzyjmy młodo albo żyjmy wiecznie- Forever Young


Kochanie rozświetlasz mój świat jak nikt inny- WMYB


Gdziekolwiek będziesz, to nie będzie miejsce w którym byś chciał być- All you need is love


To jak kamień w ogniu

Słowa będą tylko słowami...
Dopóki nie tchniesz w nie życia- Another World


Za każdym razem, gdy zamykam oczy, widzę ciebie
Rozglądam się w tłumie, ty jesteś wszędzie

Kochanie, nie musisz się martwić
Wrócę po ciebie, po ciebie, po ciebie, ciebie- Back For You

Z każdym krokiem
Czuję więcej i więcej- C'mon C'mon


Traćmy czas
ścigając samochody
Wokół naszych głów- Chasing Cars


Zawsze byłaś tą jedną jedyną, której pragnąłem
I chciałem, żebyś wiedziała, że bez ciebie, nie niczemu stawić czoła.
Wszystko czego chcemy jest zabawą
Mówią, że jesteśmy zbyt młodzi
Ale pozwólmy im mówić co chcą.- Everything about you


Kochanie, teraz kiedy odeszłaś,
Nie moge znieść,
Głupich piosenek miłosnych,
Jedyne, o czym myślę to tęsknota za tobą- Heart Attack


On łapie cię za rękę
Ja powoli umieram
Patrzę w twoje oczy
I zastanawiam się
Dlaczego nie możesz patrzeć na mnie w taki sposób?- I wish


Nic mnie nie jest w stanie mnie zatrzymać, jedynie boska interwencja- I'm Yours


Północ nie trwa wiecznie
Ciemność przeradza się w światło
Ból serca przewraca mój świat dookoła
Spadam w dół, dół, dół, to dlatego- irresistible


To by było na razie na tyle. Jutro moje postanowienia noworoczne i rozdział pierwszy. Pa, pa. <3

2 komentarze:

Obserwatorzy