poniedziałek, 7 stycznia 2013

Happy end?

Siema.
Jednak nie musicie czekać do piątku na trzecią część, bo w domu siedzę dzisiaj i jutro, więc napiszę trzecią, a może nawet stworzę coś nowego jak mi się będzie chciało. Zastanawiałam się nad dramatycznym zakończeniem albo happy endem. Dramatyczne miało być z gwałtem, a happy end bez i z Niallem bohaterem i zdecydowałam się na... happy end. Tak głupio jakoś byłoby mi opisywać gwałt. Może jak do tego dorosnę to go opiszę w jakimś imaginie natomiast teraz dorosłam tylko happy endu. Spadam już tworzyć. Czemu nie ma żadnych komentarz przy drugiej części? Czekam.

4 komentarze:

  1. napisz z gwałtem XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam wybujałą wyobraźnię, więc było by to trochę dziwne. Poza tym ja mam 14 lat, więc jakie mogę mieć o tym pojęcie?

      Usuń
    2. Napisałaś +18, nie mów że nie dasz rady opisać gwałtu ;d

      Usuń
    3. Wierzysz we mnie? Może jutro stworzę jakiś nowy imagin z gwałtem.

      Usuń

Obserwatorzy